tisdag 17 januari 2012

Funktionshindrad är jag inte!

Tro det eller ej mina kära läsare.. JAG ÄR INTE FUNKTIONSHINDRAD! Men vissa av mina vänner verkar sannerligen verka tro det.. Jag vet att jag kan vara allmänt störd så där men det är ju bara min personlighet, stör den dig så säg nått istället för att tiga. Nå väl de jag ville skriva av mig om.. Jag HATAR när folk säger "ah men jag visste att du hade Noel." -ehm, jaha? Jag har haft han snart i ett år? Vad fan är problemet?!? Jag är inte mindre vän för att jag har en son? Jag är inte mindre tillgänglig när de gäller vissa saker för att jag har Noel. Jag ÄR inte funktionshindrad för att jag har en son..? (funktionshindrad kanske är lite fel ordval så där, men ni får ursäkta mig..) Så ni kan inte komma förbi, för att jag har Noel? Inte ens höra av er när de e fika, tjejkväller(utan alkohol), allmänt mys, promenader? Blir så trött på detta!! Tro de eller ej men jag har FAN känslor och trött på att ni ständigt "glömmer" av att fråga om man har tid, men jag kan få sms om att ni saknar mig, att vi borde ses. Att ni ska höra av er virseversa. Bla bla bla... Hela jävla tiden får man svaret "men du hade ju Noel så trodde inte..." ursäkter! Ush hatar dessa fjanterier! Jag har en son, som hänger med mig överallt! Har du problem med det så kan du banne i mig köra upp något hårt och obekvämt i analen!! Det är så det är, och så det kommer vara ett förbaskat långt tag till! Ska sluta höra av mig till folk, så ska vi se vilka som faktiskt finns. För tro de eller ej, när man blir mamma försvinner nästan ALLA. Seriöst, tycker de e så hemskt faktiskt. Men men, jag älskar min son över allt annat, så om han och mitt mammaliv inte passar dig, så var vänlig kliv fram och säg upp kontakten med mig. Spyr på er..

3 kommentarer:

  1. Hej! Det är bara 2 dagar kvar på tävlingen hos mig där du kan vinna ett presentkort hos Hejbaby.se. Dom har tuffa kläder för tuffa barn 0-6 år :) Gratis kläder är ju aldrig fel, så klart du ska vara med och tävla!

    http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/january/vinn-presentkort-hos-hejbabyse.html


    Har fler tävlingar i bloggen också som kan passa, titta in här i tävlingskategorin:

    http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

    Kram

    SvaraRadera
  2. Så fin mage du har på headern :)

    SvaraRadera
  3. Samma här till och från tyvärr..

    Hittade just hit, kul med fler unga mammabloggar :)

    SvaraRadera

Var snäll när du kommenterar, annars behöver du inte kommentera alls :))
- Nathy