torsdag 21 november 2013

Oj oj oj OJ!

Den här bloggen har ju legat på is ett tag ser jag, och behöver både uppdatera informationen om mig själv & rensa bland allt för pinsamma inlägg som absolut ska raderas ur mitt och alla andras minnen DIREKT! Hahahaha ung&dum always!

Men jag känner att det kan va jävligt skönt och blogga, speciellt när jag får mina "filosof Break Downs" haha... Nä men skönt och skriva av sig, mina bloggar har ju aldrig lyckats bli något värst stora eftersom jag älskar att glömma saker bloggen. Eh haha ja.. Denna var totalt bort glömd i två år snart? Och hittades tack vare en bild - inte illa.

Men gillade denna bloggen mest & den jag faktiskt bloggat på mest så jag fortsätter väl här. Finns väl ingen ide att fortsätta på dem som bara ligger.

Chansen finns väl att jag lägger upp gamla inlägg från de "nyare" och skriver datum. Men YES!

Peace n love. Än så länge (;

/nathy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var snäll när du kommenterar, annars behöver du inte kommentera alls :))
- Nathy