tisdag 22 september 2015

Jösses Amalia!

Det här var längesedan jag gjorde, jag visste faktiskt inte ens att denna bloggen fanns kvar. Lite awkward måste jag säga då det står en hel del pinsamheter i den, haha..

Jag har valt att börja skriva igen, jag tror min hjärna behöver en plattform där jag kan skriva av mig om vad jag nu helst önskar. Förhoppningsvis så kommer jag att kunna hålla den uppdaterad, för min egen skull och alla andra nyfikna jävlar som vill läsa om mitt liv ;)

men vad har hänt sedan sist?
Jag minns knappt vart vi var innan jag totalt glömt bort den här men, jag är nu utbildad bagare & konditor. Ett rent helvete att gå igenom, en massa strul, bråk och depp men jag slutförde det och är väldigt nöjd över min insatts och mina betyg.

Vi har flyttat till grannbyn och barnen tvingades lämna deras underbara förskola med personal, det är nog banne mig det jobbigaste jag gjort med den här flytten hittills. Dock är deras nya fsk jätte bra och de verkar trivas som fiskar i vattnet :)

I somras gjorde vi något speciellt, vi gifte oss hemligt. Tja.. hemligt och hemligt vet jag inte om jag kan säga längre då det i efterhand kom fram att nästan vart enda jävel visste, folk har en tendens till att inte kunna hålla tyst om saker hm.. Oavsett så blev dagen helt magisk och med alla nära och kära närvarande. Nervositeten, sömnlösheten jaaa fy fan trots all stress och panik hade jag gjort om det redan imon om jag så kunnat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var snäll när du kommenterar, annars behöver du inte kommentera alls :))
- Nathy