tisdag 22 september 2015

Sömntutor.

Mike somnade bara några timmar efter vi kom hem ifrån förskolan idag, och sover fortfarande. Han var inte alls sig själv under de timmar han var vaken så han får bli hemma imorgon i hopp om att det är en liten förkyldning som gör honom så down. Några elaka virus vill vi inte ha!

Rickard ligger också och snarkar på soffan nu, eller.. Han började snarka i mitt öra så jag förflyttade mig ifrån vardagsrummet till sängen istället. Själv har jag haft olidliga smärtor i magen till och från vilket inneburit att jag vilat bort nästan hela dagen och inte fått ett dugg gjort, puh... Det innebär väl att jag kommer ligga uppe halva natten ensam & lyssna på när regnet smattrar mot fönsterrutan.

Eftersom jag jobbade hela sommaren & förlorade alla varma dagar och sol så känner jag att hösten kom alldeles för fort. Även ifall jag myser till det varje kväll när mörkret faller med tända ljus & annan livskvalite i samband med våra älskade serier, så längtar jag ändå till en solstol på stranden med goda drinkar.

Låt det slutet utav detta året går fort så jag kan gå i shorts igen 💕

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var snäll när du kommenterar, annars behöver du inte kommentera alls :))
- Nathy