lördag 26 september 2015

Utmattad

Dessa dagar har både vart intensiva & slöa.. Häromdagen låg vi i sängen hela dagen, Mike vaknade kl 5 och jag somnade inte innan 3 på natten. Så vi var lagom slöa & gjorde faktiskt inte någonting mer än att kolla på hundra Disney filmer. 

Igår vaknade han med vid 5, men då var vi alla lite piggare & glada. Jag åkte till min terapeut och pratade lite om allting som tyngt mig den senaste tiden & kommer alltid ut därifrån som en mer lyckligare & kunskapsrik människa. Det är helt underbart & har kommit underfund med vad jag vill & behöver göra för min egen skull. 

Dagen spenderade jag senare på Assberg med Sandra, vi fyllde in vad vi missat sedan sist. (Som
Om det vore längesedan haha!) På kvällen tog vi en tur till Göteborg för att kolla på min otroligt duktiga syster som spelar SM. Blev tyvärr en förlust a 3-2. Första halvlek var inte alls kul att se på, de va inge fotboll utan snarare katt & råtta på plan, det blev dock en tvärvändning under andra & de spelade så sjukt jävla bra! Så hoppas alla är nöjda med sin insatts i matchens gång, för det bör ni vara. 

Mike somnade i bilen hem, ironiskt nog började det spöregna så fort vi kom in mot Skene. som tur var blev det uppehåll under den tiden vi bar in Mike ifrån bilen. Jag däcka nog ganska fort när jag senare la mig i sängen. Klockan är 10.15 nu och jag kan knappt förstå att vi har fått sova så länge idag. Har fått för mig att det är söndag men vetskapen om att vi är lediga imorgon också känns helt befriande innan man hugger in i studierna på måndag. 

Man får ju ta vara på ledigheten när man väl har den, kommer nog inte bli så mycket framöver 😅

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var snäll när du kommenterar, annars behöver du inte kommentera alls :))
- Nathy