måndag 28 september 2015

Syskonkärlek ❤️

Igår hämtade vi hem Noel efter en hel vecka hos sin far, och det märktes så tydligt att Mikael saknat honom mer än vanligt. Han är ju inte van vid att va borta ifrån Noel "såpass länge". Varken jag eller Rickard fick knäppa upp han ur bilstolen för det skulle Noel göra, lyfta ur honom också, byta blöja med. Hamna i total shock.

När vi väl skulle byta så säger Mike "noel göra" så säger jag att Noel kan ju inte byta blöja älskling.
Noel inflikar direkt & svarar - men du kan lära mig nu.

Mitt trötta huvud ska aldrig hamna i vägen för att säga att mina barn inte kan mer, för visst kan dem, om de vill 😉

Det kändes så bra & varmt om hjärtat när man såg att de kom så bra överens trots att Mikael på kvällen blev övertrött och gjorde allt i sin värld för att tvinga Noel vara vaken. Inge bråk, inge tjafs bara massa kärlek. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var snäll när du kommenterar, annars behöver du inte kommentera alls :))
- Nathy